Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

we rode this dream, remember?


Πριν λίγες μέρες είχα να ψηφιακό δείπνο σε γνωστό στέκι του διαδικτύου, με τον αξιότιμο κύριο Raggedy Man…Το μενού περιελάμβανε φίδι ξιδάτο, κατσαρίδες στην άλμη (με αλάτι Νεπάλ), ενώ από το σκοτεινό κελάρι ανασύραμε ουκ ολίγες μποτίλιες κόκκινου κρασιού Τασμανίας, νεομένο της ξακουστής χρονιάς του 2114.
Είπαμε πολλά και διάφορα, υπήρξαν συγκινητικές εξομολογήσεις και συνταρακτικές αποκαλύψεις, η κουβέντα όμως που σφηνώθηκε στο μυαλό μου και δε λέει να βγει, είχε να κάνει με τα…χωράφια…
Πέρα από τα μυστικά της καταπολέμησης της μουχρίτσας και του δάκου που πηγαίνουν από στόμα σε στόμα και άρα…δεν δύναμαι να σας αποκαλύψω, έγινε λόγος και για το καινούργιο τραγούδι των The You And What Army Faction, το We Rode This Dream, Remember? που η μοίρα του είναι να αποτελέσει κομμάτι του επόμενου δίσκου των Faction με τον τίτλο GLUM. 
O Raggedy, το προλόγισε λέγοντας μου ότι σ’ αυτό έχουν μπει στα δικά μου τα χωράφια, και ευτυχώς την ώρα που όπλιζα το δίκαννο για να διώξω τους θρασύτατους καταπατητές, ξεκίνησαν τα γρονθοκοπήματα στα τύμπανα και στο στομάχι, μπήκε το μπάσο φέρνοντας και όλο του το άγχος μαζί, έσκασε μύτη και η κοφτερή του σκοταδιού κιθάρα, μαζί με την από κάπου εδώ κάτω την ακούω φωνή, και λύθηκε η παρεξήγησης…
Και ειλικρινά δεν είναι μόνο για αυτό το μπάσταρδο τέκνο-κομμάτι του Howard που χτυπάω το κεφάλι μου για το ότι δεν έδωσα στους Faction την πρέπουσα προσοχή από την αρχή-αρχή…
Είναι κάτι που το παθαίνω από παλιά, και δυστυχώς συχνά, ν’ ακούω μπάντες και τραγούδια κοιμώμενος όρθιος, και ονειρευόμενος τους…Αντίποδες, μέχρι μια προτροπή ή η…κατάλληλη στιγμή να μου ανοίξουν τα μάτια και να μου αποδείξουν το πόσο γαμηστερές αυτές –οι μπάντες- είναι, και το πόσο απαράδεκτος είμαι εγώ ώρες ώρες, να κοιμάμαι τον ύπνο του δικαίου την στιγμή μάλιστα που το πράμα συμβαίνει δίπλα μου.