Κυριακή 17 Μαρτίου 2013

Little Green Fairy - A Light House In The Darkness

Self Released
2013

Αφήστε απ’ έξω το κακό εξώφυλλο – γραφίστα αγόρι μου γκαραζοψυχεδέλεια είπαμε, όχι γκαραζοφατμαγκιούλ-, αφήστε έξω και τις δύο άτοπες και αχρείαστες διασκευές στο I Believe in Miracles και το I Wont Let It Happen των Ramones, τι μας μένει?
Μας μένουν 7 δικά τους τραγούδια…αφαιρούμε τα 4 απ’ αυτά όχι γιατί είναι άσχημα, κάθε άλλο, ίσως σε άλλες εποχές να την έβγαζα όλη την μέρα ακούγοντας αυτόν τον δίσκο ολόκληρο και μουσκεύοντας μέσα στο –δρύινο παρακαλώ- βαρέλι μου, παίρνοντας το απολαυστικό παρατεταμένο μπάνιο μου μέσα στο παλιωμένο και ειδικό για την επιδερμίδα μείγμα από γράσο και λυσεργικό οξύ που θα είχε παρασκευάσει ο γκουρού μου ο Γουλουμούλου Γκάουγκερ, ο οποίος παρεμπιπτόντως θα κρεμόταν από το μούσι του στο ταβάνι κοιτάζοντας με βλοσυρός, και θα κατέβαινε από κει σαν αράχνη -επ’ ουδενί άλλον λόγο, παρά μόνο- για να κάνει τούμπα τον δίσκο στο πικ απ.
Επειδή όμως έχει καιρό που ο Γουλουμούλου το έσκασε παίρνοντας μαζί και το βαρέλι με το μείγμα, κι εγώ απ΄ την στεναχώρια μου δεν είμαι για πολλά πολλά, κρατάω και ακούω ξεροσφύρι και στεγνός το Ive Never See The Light, το Seven Gates Of Hell, και το Burning Soul, λαμπρά δείγματα και τα τρία τους, το πώς μπορούν οι Γαλάτες να αφομοιώνουν τις διδαχές του απόκρυφου Κατά Roky Erickson Ευαγγελίου…το έχουν αποδείξει άλλωστε και στο παρελθόν όταν στα χνάρια του Roky, έγραψαν το Κατά Μάρκον Enbatta Ευαγγελίου…Vietnam Veterans εντ σταφ…γιου νοου…